Często zadawane pytania
Gdzie mają Państwo swoją siedzibę?
- Nasza siedziba znajduje się w Polsce, ale wysyłamy z naszych magazynów zlokalizowanych strategicznie w całej Europie do większości krajów za darmo!
Jak długo trwa dostawa?
- Przeważnie dostawa trwa od 5 do 20 dni roboczych od daty wysyłki. Jednak w niektórych przypadkach, w zależności od kraju, Twoja biżuteria może dotrzeć do Ciebie nawet po 3 tygodniach. Przetwarzanie zamówień z wieloma produktami czasami wymaga wysyłki z wielu magazynów, co obsługujemy po naszej stronie, abyśmy mogli wysłać Ci tylko jedno opakowanie ze wszystkim.
- Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło w szacowanym czasie dostawy, proszę wyślij nam e-mail na adres wsparcie@mijazofija.pl lub napisz do nas wiadomość, a my odpowiemy w ciągu 24 godzin.
Jak bezpieczne są moje dane osobowe?
- Mija Zofija stosuje najwyższe standardy branżowe, aby chronić Twoje dane osobowe za pomocą najlepszych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Twoje informacje o karcie kredytowej i dane osobowe są szyfrowane podczas przesyłania za pomocą technologii SSL (Secure Socket Layer), która jest szeroko stosowana w Internecie do bezpiecznej obsługi płatności.
Czy mogę anulować zamówienie?
- Jeśli złożyłeś zamówienie w ciągu 24 godzin, wyślij e-mail na adres wsparcie@mijazofija.pl, a my anulujemy Twoje zamówienie i zwrócimy Ci pełny zwrot płatności. Niestety, po upływie 24 godzin nie ma możliwości anulowania zamówienia, ponieważ nasz magazyn będzie już przetwarzał Twoje zamówienie.
Czy mogę zwrócić moje zamówienie?
- Jeśli chcesz zwrócić swoją biżuterię, wyślij e-mail na adres wsparcie@mijazofija.pl, aby umówić się na zwrot. Nasza polityka zwrotów trwa 30 dni, więc proszę poinformuj nas w ciągu 30 dni od otrzymania przedmiotu, jeśli chcesz go zwrócić, a my wydamy Ci pełny zwrot płatności, abyś mógł zrobić zakupy bez obaw.