Polityka wysyłki
Poniżej zamieściliśmy odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Wyślij do nas wiadomość na adres wsparcie@mijazofija.pl
Jak długo trwa dostawa? Dostawa trwa zazwyczaj od 5 do 15 dni roboczych. W niektórych przypadkach należy jednak uwzględnić 1-4 tygodnie na dostarczenie produktów od daty wysyłki. Należy pamiętać, że jeśli produkty są przechowywane w wielu magazynach międzynarodowych, przetwarzanie zamówienia może potrwać do 7 dni roboczych. Robimy to po to, aby móc wysłać Ci jedną paczkę ze wszystkimi produktami naraz :).
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło w przewidywanym czasie dostawy, wyślij do nas e-mail na adres wsparcie@mijazofija.pl lub napisz do nas wiadomość tutaj, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.
Czy dostarczacie produkty międzynarodowo? Mija Zofija codziennie wysyła produkty na całym świecie. Dostawa jest dostępna dla większości krajów na świecie, ale skupiamy się na Europie i głównie na Polsce.
Jak bezpieczne są moje dane osobowe? Mija Zofija stosuje najwyższe standardy branżowe w celu ochrony Twoich danych osobowych za pomocą najlepszych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Twoje informacje dotyczące karty kredytowej i dane osobowe są szyfrowane podczas transmisji za pomocą technologii SSL (Secure Socket Layer), która jest powszechnie używana w Internecie do bezpiecznej obsługi płatności.
Czy mogę zmienić moje zamówienie? Pracujemy bardzo szybko przy przetwarzaniu zamówień, aby zapewnić, że otrzymasz je jak najszybciej. Możesz zmieniać swoje zamówienie tak często, jak chcesz, przed kliknięciem przycisku "złóż zamówienie", ale po tym możliwe, że nie będziesz mógł wprowadzić zmian. Jednakże, prosimy o kontakt e-mailowy tak szybko jak to możliwe pod adresem wsparcie@mijazofija.pl, aby sprawdzić, czy jest możliwość wprowadzenia zmian w Twoim zamówieniu.
Czy mogę anulować moje zamówienie? Jeśli złożyłeś swoje zamówienie w ciągu 24 godzin, wyślij e-mail na adres wsparcie@mijazofija.pl, a my anulujemy Twoje zamówienie i zwrócimy Ci pełny zwrot pieniędzy. Niestety, nie jest możliwe anulowanie zamówienia po upływie 24 godzin.